جک خنده دار

یه دیوونه

 

 

فک کنم تا یه چن مدت دیگ یه باره سنگینی رو دوشه این جراحای زیبایی بیوفته از این به بعد باید بشینن

گوشای این دخترایی رو ک از زیر شال میان بیرونو کوچیک کنن..خخخخخ مورد داشتیم دختره قیافش شبیه انجیلا جولی

گوشاش اندازه الاغ درختی صحرایی افرقایه جنوبی بوده...والا با این گوشاشون..

 

xمیدونی قشنگ ترین و باحال ترین صحنه چیه؟؟! اینکه سر سفره دهنت پر برنج بعد عطسه کنی...

از همین جا از عمم عذرخواهی میکنم..دی

 

○میگن واسه کسی بمیر ک واست تب کنه....

کسی تب نکرد؟؟سرفه ام نبود؟؟

کسی هست اصن؟؟

برم؟؟حساسیت فصلیم قبوله هاا!! کسی نبوود؟؟گگگ

 

○رفتم عابر بانک نوشت زبان خود را وارد کنید..به هزار حمت تونستم زبونمو از اونجا ک کارت رو وارد میکنن زبونمو داخل کنم!!زبونمو برق گرفت...خاستم بگم

رفقا گوله این حرفارو نخورید به خودا همشون دروغه ..

 

○سلامتی پسری ک وقتی چشمش منو گرف در قلبشو رو به رو همه بست..حتی من رو من!! د اخه مشنگ رو من چرا بستی؟؟وا کن این درو.

لامصب رواانی

 

ُسر امتحان به دوستم میگم برسونیااا...

میگه چیوو؟؟؟!!

میگم :سلام گرممو به عمت..!!

 

╨آدم باس یکی رو داشته باشه اخره شب ازت پرسه تو ماله کی هستی؟؟

منم جواب بدم :ماله تو روانی بگیر بکپ...

 

مورد داشتیم طرف pouرو برده دکتر ختنش کنه ...خخخ

 

╓اگــــــــــه تا فردا شب یه مخاطب خاص واسم پیدا شد ک شد

وگرنه اینقد پست غمگین بزارم ک خون گریه کنید..حالا خود دانیــد...

 

↨ قبلناا پشه ها دست و گردن میخووردن الان لب میخوردن ترسم از ایندست.... ماهم ک خوابمون سنیگن..خخخ

 

...........................................................................................منتظره جکای بعدی باشین.....

 


نظرات شما عزیزان:

مبینا
ساعت17:16---30 تير 1393
سلام
من وبلاگتو خیلی دوست دارم...
به منم سر بزن...


saeedsingle
ساعت10:42---27 خرداد 1393


ازمن نرنج ...
نه مغرورم نه بی احساس...
فقط خسته ام ...
خسته از اعتمادی بی جا...
براهمین قفلی ...
محکم بردل زده ام...!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در دو شنبه 26 خرداد 1393برچسب:جک جدید,خنده دار,جک باحال,جک ,عاشقانه ها ,جملات عاشقانه,ساعت12:21توسط الینا | |